0
Komen

andainya lelaki tahu~

Views
perkongsian....

:60:Andainya lelaki tahu..Apabila seorang perempuan jatuh cinta, lelaki itu tidak semestinya punya segalanya tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.:60:

:60:Andainya lelaki tahu..Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata, itu bukan bermakna dia lemah, tetapi dia sedang mencari kekuatan untuk terus tabah menyintai lelaki itu.:60:

:60:Andainya lelaki tahu..Apabila seorang perempuan marah, memang dia tidak mampu mengawal perasaannya tapi percayalah, itulah maknanya dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu.:60:

:60:Andainya lelaki tahu..Apabila perempuan bercakap banyak, dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas, tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.:60:

:60:Andainya lelaki tahu..Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah, itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya, tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik, bukan untuk dirinya, tetapi untuk masa depan anda.:60:

:60:Andai lelaki tahu..Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda, bukan bermakna dia tidak sayang..tetapi dia terlalu sayangkan anda dan masih menganggap anda anak kecil yang masih memerlukan sepenuh perhatian. Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya, anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi. :60:

:60:Andai lelaki tahu..Apabila perempuan merajuk, jangan kata dia mengada-ngada. Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit atau hadiah sedozen, tetapi cukup dengan perhatian yang boleh buat perempuan rasa dihargai.:60:

:60:Andai lelaki tahu..Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’, itu tidak bermaksud dia tidak menyintai tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya, bukan hanya hadir dari kata-kata tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.:60:

:60:Andai lelaki tahu..Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu, dia benar-benar maksudkannya. Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.:60:

:60:Andai lelaki tahu..Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu, jangan percaya kata-katanya kerana dia hanya mahu menguji kamu. Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya. Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya. Selagi dia dengan kamu, percayalah, walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.:60:

:60:Andai lelaki tahu..Apabila perempuan menjadi degil, dia bukan bermaksud untuk menjadi degil tapi dia mahu melihat sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya. Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut. Andai kena caranya, jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.:60:

:60:Andai lelaki tahu..Apabila perempuan berkata, “tolong tinggalkan saya!”, dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya. Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja. Apabila dia kembali tenang, percayalah dia akan mencari anda semula. Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda. Perempuan sukar untuk mengawal perasaan. Dia terlalu emosional. Tapi dialah yang paling menyayangi anda dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.:60:

:60:Andai lelaki tahu..Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu dengan perbezaan yang tersendiri. Tetapi sekiranya mereka saling memahami, mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan . Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali. Di sebalik air matanya, tersimpan seribu satu kekuatan yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya. Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah tapi dia punya kekuatan tersendiri yang bisa menggoncang dunia dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya. :60:

:88:Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyongkong anda dan membuatkan hidup anda lebih sempurna. Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu yang terbaik untuk anak2 anda.:88:
0
Komen

lari dari kampus!

Views
assalamualaikum....
lari dari kampus buat sementara...hehe
jalan2 bersama akak dan jiran aryn...
best!
hari ni juga aryn akhirnya menukar gaya rambut aryn selepas hampir 1 setengah tahun...
rebonding..... huhu
tapi macam susah pula nak jaga...
i need to be more careful.....^_^
ingat nak potong pendek tapi tak jadi pula...
rasa sayang sangat sebab arwah ibu suka aryn berambut panjang....
tapi sekarang ni susah laa...
rambut aryn dah panjang sangat then busy pula...memang tak terurus...
so i've decided to shorten my hair.... hola~
lama betul proses rebonding tadi... dari jam 12tgh sampai laa jam 5.30ptg....
nasib baik laa boleh tengok movie...hehe~
tengs yea sebab temankan aryn....kak milah, fahmi n fatin....
aryn enjoy sangat hari ini....
aryn+aten+fahmi...

aryn+aten+fahmi+kak milah...

comel kan kami.. hehe

ada gaya x? haha~

jeling! mwah~

sayang akak rini~ <3

0
Komen

aryn marah sebab sayang....

Views
MOHD NUR HAFIRUL BIN HAZIS namanya diberi...
aryn selalu sangat merajuk dengan dia...
kadang2 tu aryn sengaja nak buat dia risau, marah, geram. dengan aryn...
aryn mengaku memang kadang2 tu dia tak buat salah apa pun...
aryn yang terlebih sensitif....terlebih manja...
aryn cuma nak perhatian dari dia...
bila tak diberi perhatian, aryn pun akan memberontak...
marah2 dia... tengking2 dia...
segala yang aryn ungkapkan bukannya betul pun...
tapi semua tu aryn buat sebab nak buat dia sakit hati...
jahat kan aryn...???
kalau aryn tengah marah, biasanya aryn akan diam jew time dia call...
aryn nak dengar suara dia selalu.. 
walaupun tengah marah....
maafkan aryn yea...
dia selalu cakap, "jgn tinggalkan syg"..
ermm~
aryn sayang dia...
insyaAllah, hope kami berkekalan... amin~
ILYSMMF...<3

0
Komen

oren! haha~

Views

0
Komen

15th Anniversary UiTMPP

Views
Assalamualaikum semua... 
ulangtahun yg ke 15 UiTM Pulau Pinang telah berlangsung pada 16 Jun 2011...
kehadiran VC UiTM amat dinanti-nantikan....
hehe~~
aryn pula terlibat dalam kawalan kehormat bagi menjemput kedatangan tetamu2 kehormat termasuk laa VC UiTM...
selain Komander Kesatria, Suksis juga terlibat dalam aktiviti kawalan kehormat ini...
pertama kalinya aryn dapat pakai full unifom untuk kawalan kehormat...
tapi.. adoyai~ dah nama pun pertama kali...xtau macam mana nak pakai benda yang kat kaki tu laa..belt laa.. haha~
kena berkumpul jam 1.45ptg.. masalahnya nak solat lagi, bersiap lagi...
memang lambat laa..
dah tau lambat tu kami pun berlari ke Dewan Besar UiTMPP...
huhu~
datang2 jew dah kena masuk baris... penat pun tak hilang lagi...
fuhh~~
lepas selesai kawalan kehormat, aryn terus muntah....
ini semua sebab belt yang member pakaikan ketat sangat....
bukan dekat pinggang pula, tapi kat perut...
adess~~~
keluar la semua yang aryn makan time lunch... 
tapi memang best!
pengalaman baru dapat buat kawalan kehormat dan tetamunya pula merupakan orang yang sangat penting dalam organisasi UiTM....
hehe~~
SELAMAT ULANGTAHUN KE-15 UITMPP....
my lover~

with atiqah...

with ada...

pasangan cute.. haha~ ada n eda..

with afif...

0
Komen

bored....... pose!

Views



ARYN SAN pose!!!
0
Komen

aryn minat fotografi!

Views
aryn suka sangat bergambar.... hehe~
lebih2 lagi kalau dengan member, macam2 pose kitaorang buat...
actually, sebelum aryn dapat surat tawaran UiTM aryn hampir2 masok Kolej Unity dekat Negeri 9...
erm~ diploma multimedia rasanya... xingat sangat.. hehe~\
aryn memang minat fotografi....
sejak dari sekolah menengah lagi.. huhu~
bila masok UiTM pula, selalunya kalau ada trip aryn mesti jadi ajk fotografi...
hehe~
kamera digital sendiri pun aryn beli semata-mata MINAT! 
apa lagi.. macam2 gambar aryn tangkap...
xkisah laa gambar apa pun...
tapi kebanyakannya gambar orang... 
^_^

0
Komen

penyesalan....

Views
I'M SORRY....

tidak mungkin aryn lupakan apa yang terjadi...
tidak akan pernah....
apa yang dah jadi tu benar2 buat aryn sedar kembali ke alam nyata...
tiada lagi mimpi mahupun angan2...
betapa takut dan resahnya saat itu...
"saya minta maaf.... tolong..."
janji telah dibuat... dan aryn mahu kotakan janji itu...
banyak yang aryn fikirkan.. 
bukan mudah untuk menerima apa yang terjadi...
MINDA berusaha untuk menghadam memori itu..
HATI berusaha untuk menyembunyikan kegundahan di dalamnya...
"TOLONG...."
bantu aryn agar apa yang teah terjadi takkan berulang lagi....
plezz~~
tolong faham.... aryn xmungkin bencikan awak...
jadi bantu saya.... saya merayu.... XNK!!!



0
Komen

dinner pertama bersama para KOMANDER KESATRIA.....

Views
assalamualaikum sume....
pic kat bawah ne time DINNER KOMANDER KESATRIA NEGARA...
bertarikh 16 April 2011 diadakan di Cinta Sayang Resort, Kedah...
dinner ne bertemakan CELEBRITY GLAMOROUS NIGHT....
cantik2 dan hensem2 sume KOMANDER yang hadir... 
weeeitt3~~
sume memang pandai bergaya mengikut tema....
KING and QUEEN of the night telah berjaya disandang oleh Ck NAJIB (King) dan Komander Auni (Queen)...
sweetnyaaaa....... ehheh
persembahan malam tu boleh tahan laa....
dapat gak tengok komander senior menyanyi... berlakon.... macam2 lagi laa.... haha~~
paling x boleh lupa tengok video yang dilakonkan oleh Komander Faref, Komander Taufiq dan juga Komander Faez..
lucu~~~ hahahahaha
siyes memang aryn terhibur tengok video tu....
then sesi bergambar..... 
klu dah sume cantik2 dan hensem2... xsah pula kalau x bergambar.....
by the way, memang BEST!!!!

dinner yang pertama bersama Komander....^_^


aryn bergambar bersama Arrey dan Wani...


teman rapat satu kelas dan juga merupakan Komander Kesatria.... =)


jejaka idaman Borneo.... Labuan dan Sarawak... (my lover too...) haha~~