0
Komen

15th Anniversary UiTMPP

Views
Assalamualaikum semua... 
ulangtahun yg ke 15 UiTM Pulau Pinang telah berlangsung pada 16 Jun 2011...
kehadiran VC UiTM amat dinanti-nantikan....
hehe~~
aryn pula terlibat dalam kawalan kehormat bagi menjemput kedatangan tetamu2 kehormat termasuk laa VC UiTM...
selain Komander Kesatria, Suksis juga terlibat dalam aktiviti kawalan kehormat ini...
pertama kalinya aryn dapat pakai full unifom untuk kawalan kehormat...
tapi.. adoyai~ dah nama pun pertama kali...xtau macam mana nak pakai benda yang kat kaki tu laa..belt laa.. haha~
kena berkumpul jam 1.45ptg.. masalahnya nak solat lagi, bersiap lagi...
memang lambat laa..
dah tau lambat tu kami pun berlari ke Dewan Besar UiTMPP...
huhu~
datang2 jew dah kena masuk baris... penat pun tak hilang lagi...
fuhh~~
lepas selesai kawalan kehormat, aryn terus muntah....
ini semua sebab belt yang member pakaikan ketat sangat....
bukan dekat pinggang pula, tapi kat perut...
adess~~~
keluar la semua yang aryn makan time lunch... 
tapi memang best!
pengalaman baru dapat buat kawalan kehormat dan tetamunya pula merupakan orang yang sangat penting dalam organisasi UiTM....
hehe~~
SELAMAT ULANGTAHUN KE-15 UITMPP....
my lover~

with atiqah...

with ada...

pasangan cute.. haha~ ada n eda..

with afif...

0 peoples wanna know my story:

Post a Comment

salam semua...
leave ur comment here k.... ^_^