0
Komen

ramadhan dtg lagi...

Views
assalamualaikum semua muslimin dan muslimah...

saya wakil raja2 mengisytiharkan anak bulan ramadha telah pun kelihatan..
maka dengan ini ESOK PUASA!!!!
haha~
ada gaya x?? =D

alhamdulillah bulan ramadhan kini kembali lagi....^_^
semoga segala amalan kita mendapat berkat Allah S.W.T...

rajin2 kn diri yea pergi menunaikan solat sunat terawih dan juga membaca al-quran...
serta banyak lagi amalan yang boleh dilakukan...
insya Allah...

aryn pun akan cuba walaupun kadang2 malam aryn akan ada kelas..
tak dapat laa nak menunaikan solat sunat terawih...

aryn nak mengucapkan 
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK...
^_^
puasa jangan tak puasa tau... 
hehe~

0
Komen

menyampahnyaa~~~

Views
assalamualaikum sume....
mesti korang pelik kan kenapa aryn cakap "MENYAMPAH"????
argghhh~~
sejak beberapa hari ne ada laa beberapa orang yang aryn kenal cakap sesuatu yang aryn buat tapi sebenarnya diorang pun buat gak...
paku dulang paku serpih, mengata orang dia tu yang lebih...
eee... please laa...
menyampah betul aryn dengan sikap diorang ne..
macam laa bagus sangat...
kalau yea pun nak mengata orang buat salah ka, tengok ar diri sendiri tu dulu...
BERLAGAK BAGUS!!!! puii~
siyes aryn cakap, aryn tak mudah benci dekat orang..
tapi kalau sekali korang dah buat macam2... say bye2 jew...

kalau yea pun nak kritik orang lain, pi tengok muka dekat cermin tu dulu....
aishhhh~
betul2 buat aryn geram.....

p/s: sori laa yea... GERAM sangat... huhu
jangan takut pula dengan aryn.. hehe~
0
Komen

opkim bersama dia.....

Views
assalamualaikum...
aryn nak cerita something ne...
ehh.. bukan cerita kot tapi lebih kepada perkongsiaan kenangan manis aryn... hehe~
baru2 ne aryn ada terlibat dengan OPKIM...
lebih dikenali sebagai KURSUS DESTINI KENEGARAAN...
tengah dalam cuti mid sem terpaksa korbankan cuti aryn...
terpaksa juga ikut kursus ne sebab aryn ada terlibat dengan kursus yang sama di UiTM Shah Alam sebelum ne... so, nama aryn tu kira dah femes laa.. hehe~
kena juga ikut kursus ne... tapi nasib baik laa dua hari jew..
then kursus tu pun dijalankan time nak dekat habis cuti mid sem....
seingat aryn hari Jumaat dan hari Sabtu...
kami bertolak ke UiTM Perak sepatutnya jam 12.30tgh... tapi telah ditunda kepada jam 2.30ptg..
ada masalah teknikal sikit... huhu~
janji Melayu laa katakan... kata jew 2.30ptg tapi akhirnya bertolak jam 3 lebih ptg...
dah biasa sangat... adoyai~
ada tiga bas yang bertanggungjawab membawa kami semua ke UiTM Perak..
aryn naik bas yang semuanya kenalan aryn.. cuma ada gak yang tersesat... hehe~

pertama kali jejak kaki ke UiTM Perak...
pertama kali aryn dapat spent time lebih bersama dengan yang tersayang...
hehe~

erm... tima kami sampai tu memang dah lewat pun... so tak dapat nak join game yang diadakan...
malam tu kami pergi ke padang apa erk?? tak ingat pula...
pergi ke padang tengok perlawanan bola... semua permainnya veteran... pweitt~
hebat laa tngok diorang main... dengar cter ada gak pelajar biasa yang bermain bersama meraka...
tapi boring laa... huhu~
erm.. akhirnya cari port lain buat benda lain... hehe~
jangan fikir lain pula tau... juz sembang2 jew...

esoknya ada aktiviti rewang dan sukaneka...
antara masak2 ngn main2, agak2 aryn akan pilih mana???
ahh.. jawapannya mestilaa main2.. hehe~
bukan reti masak pun.... boleh tolong tengok jew.. hehe~

lepas tu makan2.... nyam3~
then lepas makan, kami kemas2 sikit sebelum balik...
takkan dah makan banyak, taknak kemas pula kan.. huhu~

balik....! duduk dalam bas sebelah dia... hehe~
tertidur....zzzz
bangun2 dari tidur untuk toilet stop, semua member aryn tegur...
aryn tidur kan kepala lentok... hehe~
dia pula pegang kepala aryn menahan daripada terus melentok kot..
adoyai~

bangun2 memang terasa malu laa.. shy2 cat~ ^_^

ne antara gambar yang dapat aryn kongsikan bersama....

time tengok perlawanan bola...

tengok acara sukaneka...

ne sume pic sblm bertolak ke kg layang2 kanan.. hehe




0
Komen

percubaanku SELENDANG???

Views
assalamualaikum....
hehehe~ 
apa khabar semua??? 
aryn kagum laa tengok teman2 aryn pakai selendang macam2 gaya....
nampak cantik sangat....
aryn pula bukannya reti nak menggayakan selendang ne....
adoyai~

akhirnya aryn mengambil inisiatif untuk belajar sendiri macam mana laa agaknya diorang semua ne pakai selendang.....
apa lagi.... tengok youtube laa... haha~
macam2 gaya aryn cuba belajar....
gaya ala SITI laa... gaya TIMUR TENGAH laa.. dll

hasilnya.... ne laa dy... hehe~




still perlu diperbaiki.... hehe~
aryn akan cuba belajar lagi....
0
Komen

kenduri tahlil arwah ibu~

Views
assalamualaikum....
hari ne genap setahun arwah ibu meninggalkan aryn dan keluarga...
17 julai kembali lagi...
alhamdulillah kenduri tahlil arwah ibu berjalan dengan lancar...
kenduri tahlil ne start selepas asar...
ramai juga yang datang...
bagos laa..^_^
aryn bersyukur sangat....
terima kasih semua....

secara keluruhan kenduri ne berjalan dengan lancar....
cuma kelihatannya bahagian katering perlu sediakan air lebih banyak... huhu~
maklum laa cuaca panas...
cepat betul air habis...
dengar cter bahagian katering mendapat pujian kerana makanannya yang enak... 
tahniah! katering ne pun milik keluarga belah ayah...
 cuaca pun baik tadi...redup jew...
penatnyaaa~
hari ne laa kenduri, hari ne juga laa kemas rumah untuk persiapan kenduri....
aryn pelik betul dengan kakak dan ayah...
apa laa yg diorang buat kat rumah ne???
berselerak betul....
aryn yang nak kemas tadi pun tak tahu nak mula dari mana....
hurmmmm~
naseb badan laaa...
terpaksa tunggu kakak balik dari kursus lesen, baru kemas rumah....
kelam kabut~ aishhh....
tidur malam ne memang lena la nampaknya....
zzzz~


0
Komen

makna cincin bagimu?

Views
apakah makna cincin pemberianmu???
adakah jawapannya ada di sini???

:108:Makna 1: Aku akan selalu mempercayaimu

:108:Makna 2: Hanya dirimu satu-satunya yang aku cintai

:108:Makna 3: Aku akan menjaga semua rahasiamu

:108:Makna 4: Aku mencintaimu

:108:Makna 5: Kau adalah sahabat terbaikku

:108:Makna 6: Aku mungkin ingin menikahimu, namun cincin ini aku berikan hanya sekedar hadiah, aku belum siap untuk melanjutkan ke jenjang yang lebih jauh lagi

:108:Makna 7: Aku akan selalu ada di sampingmu

:108:Makna 8: Aku akan menggantinya dengan cincin berlian suatu saat nanti

:108:Makna 9: Ini adalah bukti cintaku kepadamu

:108:Makna 10: Aku ingin semua orang tahu kamu adalah milikku

:108:Makna 11: Jika aku tak memberimu cincin, apa kata teman-teman kita nanti, aku akan malu tak sanggup membelikan cincin berlian untukmu

:108:Makna 12: Menikahlah denganku

:108:Makna 13: Hanya denganmu aku ingin menghabiskan seluruh hidupku

:108:Makna 14: Yang penting ini tanda kita sudah menikah


0
Komen

mug HARI IBU yang terakhir~

Views
assalamualaikum....
sok kenduri tahlil arwah ibu genap setahun dia meninggalkan kali sekeluarga...
17 julai kembali lagi...
hurm~

sedang aryn mengemas rumah bagi persiapan esok, aryn terjumpa mug yang aryn hadiahkan kepada arwah pada hari ibu setahun sebelum arwah meninggal...
mug teddy bear yang comel sangat...
aryn ingat lagi arwah baru balik dari kerja...
aryn dengan kakak pula ada surprise la kononnya...hehe
kami menyorok belakang pintu bila dengar bunyi motor ayah masok perkarangan rumah...
lepas jew ibu masok, kami pun sergah laa... 
sambil tu bagi la mug kecik ne...
ibu seronok sangat...
gembiranya time tu~ hurm...

arwah simpan jew mug tu...
bila aryn tanya kenapa taknak guna mug tu, dia pun kata cantik sangat...
akhirnya mug tu jadi hiasan jew... dia tak guna pun...
ne la mug yang aryn maksudkan tu....





mug yang aryn beli sempena HARI IBU 2 tahun yang lalu...

tu kali terakhir aryn bagi hadiah sempena HARI IBU...
lepas ne.. aryn hanya boleh hadiahkan Yassin jew buat arwah....
mogo rohnya sentiasa dirahmati Allah s.w.t...
AMIN~
0
Komen

home sweet home~

Views
assalamualaikum semua... hehe
i'm home! yeayyyy~
nasib baik laa ada tiket bas balik... cuak kot...

satu cerita.. huhu
aryn pernah experience nak balik rumah tapi takda tiket... tiket bas semua habis... train pun habis gak...
fuhhh~ ke hulu ke hilir aryn dengan kekasih hati aryn mencari tiket...
kesian aryn tengok dia bersusah-susah sebab aryn...
aryn ne dah laa jenis manja, tak pasal2 dia jadi tempat lepas geram aryn...
aryn pukul dia sebab geram...
aryn cubit dia sebab marah...
adoyai~
sebab tak dapat tiket nak balik rumah, aryn marah pula dengan dia...
padahal bukannya salah dia pun....
kesiannya~
dia berusaha juga nak cari tiket untuk aryn....
dia yang berusaha lebih..aryn pula hanya duduk tepi tanpa berbuat apa2...
akhirnya jumpa satu bas ne.. MARA LINER...
tiket dah habis sebenarnya tapi ada seorg penumpang ne still tak datang2...
so pakcik tu pun benarkan aryn naik....
alhamdulillah~
akhirnya dapat juga aryn balik rumah...
aryn berterima kasih sangat dengan dia...
tengs syg~
aryn tak sempat nak cakap apa2 sebelum naik bas sebab bas tu dah nak gerak...
aryn hanya dapat tengok dia jew dari dalam bas...

bertuahnya aryn dapat dia... 
aryn harap sangat hubungan kami ne kekal...
amin~
insya Allah.....
0
Komen

selamat bercuti~

Views

assalamualaikum...
mid-semester break is coming....huhu
pejam celik..pejam celik... tiba sudah cuti mid-sem...
ramai yang dah beli tiket awal2 sebab takut tiket habis... 
ada yang naik bas, ada yang naik train, ada yang famili mai datang amek... ada juga yang balik dengan kenderaan sendiri...
semua memang tak sabar nak balik... huhu

khas buat pelajar UiTM Pulau Pinang..
SELAMAT BERCUTI... JANGAN LUPA STDUY PULA...
HEHE~
2
Komen

untungnya~

Views
assalamualaikum...
sok dh start cuti mid sem... sume kengkwn aryn merancang nk balik rumah, of course laa...
ada yang tak datang kelas pula tu...
memang semangat betul dorg nak balik...
balik dapat jumpa famili....
balik dapat luangkan masa dengan famili...
balik dapat makan masakan ibu...
hurm~
untungnya orang yang masih ada ibu di sisi diorang....
aryn balik rumah....hasrat hati nak sangat macam diorang...
minta ibu masak macam2... minta ibu beli macam2...
tapi apakan daya hasrat aryn tu terpaksa dilupakan...
tak mungkin terjadi bagi diri aryn...kerna ibu bukan lagi di sisi aryn...
orang balik bersenang-senang dengan famili..
aryn pula balik untuk menguruskan kenduri tahlil arwah ibu yang genap setahun pada 17 julai bersamaan hari ahad ne....


rindunya aryn nak makan masakan arwah ibu....=(
nak sangat makan kari ayam, sup sayur, sup ayam dan banyak lagi masakan arwah...
tapi... semuanya dalam mimpi jew....


0
Komen

selamat hari raya aidilfitri~ haha

Views
assalamualaikum~
rakaman ne dirakam di RUMAH P. RAMLEE...
haha~ actually kami hanya ingin snap pic bersama...
tiba2 pula datang idea nak wat rakaman ucapan hari raya...
dah macam satu keluarga pula....

SELAMAT HARI RAYA~
salam perantauan dari kota london... hehe~
0
Komen

jatuh hati....

Views

assalamualaikum~
aryn berkenalan dengan seorang jejaka Labuan sejak semester satu...
perkenalan yang biasa bertukar rapat apabila kami sama2 melalui latihan insentif bakal komander...
dari teman rapat bertambah rapat...
aryn mula belajar memahami si dia dan cuba mengenali si dia dengan lebih mendalam...
dia bukan jenis hipokrit, jujur sangat dengan aryn... 
dia menceritakan tentang gadis2 yang pernah menjadi ratu dalam hatinya... mybe...
dia banyak bertanya kepada aryn tentang sesebuah hubungan...CINTA...
walaupun aryn tahu dia bukan lah seorang yang sebenarnya lelaki idaman aryn, aryn jatuh hati juga pada dia...
aryn jatuh hati dengan sikap jujur dia...
aryn jatuh hati dengan sifat kebudak-budakan dia...
aryn jatuh hati dengan wajahnya yang naif...
aryn jatuh hati dengan sifat prihatin dia....
akhirnya aryn mengaku..aryn memang telah JATUH HATI dengan dia...
aryn terima dia seadanya... aryn akan cuba mengisi kekurangan dalam dirinya dan juga sebaliknya...
kami sama2 menyulam perasaan kasih...
impian yang sangat indah kami reka bersama...
tapi... adakah kami akan bersama bahagia selamanya???
aryn takut...aryn bingung...

kekasih hatiku... MOHD NUR HAFIRUL BIN HAZIS...




0
Komen

sori~

Views


assalamualaikum... 
aryn sgt terasa dengan kata2 awak kali ne...
serius aryn cakap ne adalah kali pertama aryn sedih sangat dengan apa yang telah awak lafazkan...
walaupun kata2 tu mungkin tak begitu bermakna bagi awak, tapi kata2 yang sangat mudah dilafazkan oleh awak telah mengguris perasaan aryn...
aryn tahu aryn yang selalu memberontak.. buat mcam2 kesalahan... 
tapi aryn tak maksudkan apa2 pun...
aryn cuma nak menguji kesabaran awak sama ada sabar atau tak melayan kerenah aryn...
aryn tak nak jadi hipokrit...
sorry~ i'm really sorry~ i know its all my fault... i'll not blame you...
sori sebab aryn sangat mencintai awak...
sori sebab aryn sangat menyayangi awak...
sori sebab aryn tak dapat nak membenci awak...
sori sebab tak dapat nak jadi seorang yang perfect di mata awak...
sori sebab selalu menyakitkan hati awak...
sori sebab aryn mybe bukan orang yang dapat membahagiakan awak...
sori sebab aryn mencuri hati awak...
sori sebab buat awak jatuh cinta pada aryn...
sori sebab buat awak terasa riams atau tertekan dengan kerenah aryn...
sori sebab kemungkinan aryn terpaksa tinggalkan awak...

apa yang aryn harapkan awak bahagia walaupun orang yang akan membahagiakan diri awak bukannya aryn...