0
Komen

menyampahnyaa~~~

Views
assalamualaikum sume....
mesti korang pelik kan kenapa aryn cakap "MENYAMPAH"????
argghhh~~
sejak beberapa hari ne ada laa beberapa orang yang aryn kenal cakap sesuatu yang aryn buat tapi sebenarnya diorang pun buat gak...
paku dulang paku serpih, mengata orang dia tu yang lebih...
eee... please laa...
menyampah betul aryn dengan sikap diorang ne..
macam laa bagus sangat...
kalau yea pun nak mengata orang buat salah ka, tengok ar diri sendiri tu dulu...
BERLAGAK BAGUS!!!! puii~
siyes aryn cakap, aryn tak mudah benci dekat orang..
tapi kalau sekali korang dah buat macam2... say bye2 jew...

kalau yea pun nak kritik orang lain, pi tengok muka dekat cermin tu dulu....
aishhhh~
betul2 buat aryn geram.....

p/s: sori laa yea... GERAM sangat... huhu
jangan takut pula dengan aryn.. hehe~

0 peoples wanna know my story:

Post a Comment

salam semua...
leave ur comment here k.... ^_^