0
Komen

raya3~

Views
assalamualaikum kawan2... hai~
aryn nak update pasal Sambutan Hari Raya Aidilfitri yang baru lepas ne...
macam mana raya korang??? 
mesti best kan...~ untung laa..
tahun ne tahun kedua aryn raya tanpa ibu tersayang disisi...
kali ne aryn dah boleh terima tak seperti tahun lepas.... tapi ketidakhadiran arwah ibu yang tercinta disisi masih terasa...
mana taknya aryn rindu sangat nak makan juadah hari raya yang dimasak arwah ibu...
rendang.. kuih muih.... nyam3~
tahun ne yang menguruskan semua persiapan hari raya aryn dengan kakak...
kami laa yang cat rumah... kami laa yang hias rumah... kami juga laa yang buat kuih raya...
huhuhu~
kakak pun ada adds-on  furniture baru kat rumah.. weeet~
grand juga raya kali ne... kuih raya aryn dengan kakak buat time malam raya... 
memang tak tidur kami malam tu menyiapkan kuih raya... 
akhirnya bolah pula pagi raya kami bangun lewat.. hehe~
terus laa mandi then pergi ziarah pusara ibu...seterusnya pergi beraya di rumah saudara mara...
jadi laa minah repit kejap... hehe~ 
nek motor jew pun... maklum laa famili aryn ne bukannya ada kereta... bukan kalangan oarang yang berada...
aryn cuti raya ne pun sekejap jew pun.. hanya seminggu...
memang takda laa raya sakan... sebabnya aryn bakal menghadapi final exam...
raya pun hanya 3 hari jew...then study...

 ne antara kenangan yang sempat dirakam sepanjang hari raya tahun 2011...




haaa~ yang kat atas ne semua gambar beraya bersama famili belah arwah ibu... hehe~

semester ne juga kelas aryn ada buat konvoi raya... bersama teman sekelas... 
kami berkonvoi ke rumah member sekitar uitmpp...
dua hari konvoi ne tapi aryn hanya ikut satu hari jew... balik awal pula sebab aryn dengan tiga orang lagi member aryn yag merupakan rakan seperjuangan Komander ada majlis malam tu....
keesokan harinya aryn tak ikut serta konvoi tu... huhu~
sebabnyaa aryn nak siapkan assignment video Jepun yang tergendala... 
alhamdulillah... video tu dapat dirakam hanya dalam separuh hari sahaja...
hehe~ kira hebat laa pelakon2 video tu... ^__^
aryn pun berlakon gak tau.. hehe~

ne antara gambar konvoi raya bersama teman sekelas yang lain....

aryn naik kereta ne laa.. hehe~ bersama shuhaib, amir, wani, as dan juga ada...

sebelum bergerak ke kereta sewa di luar pagar uitmpp.... huhu semua berpakaian tema hari raya.. hehe

ne dekat rumah member aryn.. aina

ne pula dekat rumah pensyarah kami semester yang lepas... miss tuty

dan ne kat rumah member aryn yang juga rakan komander... faiez

sepanjang konvoi raya ne perut aryn bertambah2 besar... hehehe~
macam2 masakan masuk dalam perut aryn... nyam3~
terbaik laa tuan rumah....^__^

ok... update seterusnya kemudian yea... huhu~
aryn akan cerita pasal majlis Annual Dinner Commander... weeee~

0 peoples wanna know my story:

Post a Comment

salam semua...
leave ur comment here k.... ^_^