0
Komen

Menyesal?

Views

hai semua... evenings prince and princess:119::1:

semua dah mamam kew:s:
aryn dah mamam tadi...breakfast+lunch..:45:
hehe~
package hari ne...:119:

apa agaknya aktiviti korang semua yea hari ne:s:
nak juga tahu...huhu~
:26:maklum laa hari ne kan hari minggu...
mesti ada jew aktiviti bersama orang tersayang.. :27: betul tak:s:
:w:hope korang happy selalu yea...

aryn sebenarnya takda mood sejak beberapa hari ne...:face23:
entah kenapa aryn selalu rasa sunyi..
kalau dekat kampus aryn tak pernah rasa sunyi sebabnya ada jew teman bercakap...
dekat rumah aryn seorang jew yang ada..
kakak dengan ayah kerja...

teman bercakap takda cuma teman mendengar jew yang ada..
:78:kucing2 aryn yang cute mute...:77:
hehe~

kan bagus kalau aryn still ada ibu di sisi aryn...:face37:
hurmm...

sorry laa yea... :19: i'm a bit sensitive today...

aryn nak kongsi cerita dengan korang semua hari ne...
lebih kepada sebuah hubungan cinta..:n:

sebelum tu aryn nak tanya dulu:119::119::119:

:86: Apa yang anda harapkan bila anda menjalinkan hubungan cinta dengan seseorang:120::120::120:

:86: Adakah anda telah membuat pilihan hati yang betul:120::120::120:

:86: Kenapa anda memilih dia sebagai pilihan hati anda:120::120::120:

:86: Mungkinkah anda menyesal dengan pilihan tersebut:120::120::120:

kalau boleh jawab laa dengan seikhlas hati korang...
aryn tak harapkan korang berkongsi dengan aryn melalui komen dekat bawah ne...
:65::54::66:
mungkin peribadi bagi diri korang...
tapi bagus juga kalau dapat berkongsi kan...
aryn tak paksa k...

kadang2 bila kita dah buat pilihan tentang siapa yang kita harapkan menjadi pemegang kunci hati kita, kita berasa gembira pada awal mulanya...
tapi itu berlaku hanya sementara..
bila proses mengenal diri masing2, mungkin akan timbul perasaan menyesal..

contohnya:
:34:"aku tak sangka pula dia ne tak reti masak.."
:34:"kenapa dia tak cuba faham diri aku???"
:34:"apahal pula dia nak larang aku buat apa yng aku nak buat!!!"
dll...

so, apa agaknya perasaan orang yang diperkatakan seperti itu:s:
itu korang jawab sendiri apa yang akan korang rasa bila jadi macam tu...

yang jadi persoalan sekarang kalau dulu boleh terima seadanya, kenapa sekarang berbeza:s::s::s:
kalau dulu tak timbul pun masalah ne, kenapa sekarang:s::s::s:

sudi2 la kongsi pendapat dengan aryn yea... :63:

kepada yang sudi menjawab tengs aryn ucapkan k..

0 peoples wanna know my story:

Post a Comment

salam semua...
leave ur comment here k.... ^_^