0
Komen

aryn rasa tergugat!!!!

Views


hai semua....!
lama rasanya aryn tak update blog aryn ne....
sorry3.... aryn ada program, so masa free kurang berbanding time cuti.... hehe~
teman2 blogger aryn macam mana???
sihat ke tak???
hope korang semua sentiasa happy3..... !

dalam masa terdekat ne banyak sangat perkara yang tak berapa nak baik aryn lalui...
perkara ne lebih kepada hubungan cinta aryn dengan seorang jejaka bernama MOHD NUR HAFIRUL BIN HAZIS...
dah masuk setahun lebih kami kenal...
tapi kali ne kali pertama aryn rasa tergugat dengan kehadiran gadis2 di sisinya...
jeles??? memang wajib laa perasaan jeles tu...
jeles kan tandanya sayang.... huhu~

ne semua terjadi start daripada satu kes yang aryn tak boleh nak cerita kat sini....
disebabkan kes tu aryn mula rasa tergugat dengan kedudukan aryn dalam hati dia...
mula kurang rasa percaya... mula kurang rasa yakin...
semua sebab kes ne....
disebabkan kes ne juga laa aryn mula menitiskan air mata disebabkan seorang lelaki....

sekarang ne baru selesai satu program komander iaitu MINGGU MESRA KOMANDER..
si dia handle PT pagi KOMANDER BARU ne...
tup3.... aryn dapat tahu ramai KB kata dia ne komander paling hensem laa, paling top laa...
adoiii~
mula laa rasa jeles dan risau di situ... huhu~
mana taknya dah laa dia ne jenis yang melayan, peramah....
try laa juga think positif...
memang laa dia ne hensem.... sebab yang KB kata dia ne hensem pun memang tepat...
berkulit cerah...baik...dll...

so, masa akan datang hubungan ne kena la jaga baik2...
aryn sayang hubungan ne dan kalau boleh biar laa sampai ke jinjang perkahwinan...
dia yang pertama, dan biar laa dia juga yang terakhir...
hope so...


0 peoples wanna know my story:

Post a Comment

salam semua...
leave ur comment here k.... ^_^